Specjaliści

dr Sandra Krajczy (właściciel i terapeuta)

Terapis – Wspomaganie Rozwoju Dziecka powstało z pasji, którą odkryłam podejmując pierwsze wybory edukacyjne. Prawie 20 lat zdobywania wiedzy o rozwoju dziecka, zaburzeniach, chorobach, niepełnosprawności, metodach terapeutycznych… do tego kilkanaście lat pracy terapeutycznej z dziećmi, bycie nauczycielem akademickim i co najważniejsze – doświadczenie bycia mamą.

To wszystko sprawiło, że pasja ta przerodziła się w sposób na życie, bo właśnie praca z dzieckiem, pomoc w pokonywaniu jego trudności, wspomaganie jego rozwoju, daje mi największą zawodową satysfakcję i radość.

Kim jestem?

  • Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, Zakład Pedagogiki Specjalnej);
  • Magister pedagogiki specjalnej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych;
  • Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej z kwalifikacjami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej;
  • Terapeuta TUS (Trening Umięjętnosci Społecznych)
  • Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej;
  • Terapueta IAS Johansen (Indywidualna Stymulacja Słuchu)
  • Terapeuta ręki
  • Certyfikowany instruktor Masażu Shantala oraz instruktor Masażu Shantala Body Touch;
  • Terapeuta Metody Dobrego Startu
  • Terapeuta Ruchu Rozwijającego W. Sherborne

W TERAPIS prowadzę diagnozy z zakresu integracji sensorycznej, diagnozy IAS Johansen oraz zajęcia z zakresu integracji sensorycznej, terapii pedagogicznej i treningu umiejętności społecznych. Prowadzę również konsultacje z rodzicami i terapeutami oraz koordynuję i współpracuję z terapeutami przy układaniu planów terapeutycznych oraz planowaniu zajęć wszystkich dzieci objętych terapią w placówce.

W czasie wolnym jeżdżę konno, chodzę na długie wycieczki z psem, uprawiam ogród oraz poszerzam swoją wiedzę w zakresie komunikacji międzyludzkiej, zdrowego trybu życia i odżywiania.

mgr Marek Ćwikła

  • Magister fizjoterapii
  • Terapeuta integracji sensorycznej
  • Pedagog specjalny
  • Terapeuta TUS
  • Terapeuta metody behawioralnej
  • Terapeuta ręki
  • Terapeuta Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej
  • Członek Polskiego Stowarzyszenia Fizjoterapeutów

W TERAPIS prowadzę  zajęcia z zakresu integracji sensorycznej. Pracuje także w szkole z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

W pracy kieruje się wyrozumiałością, miłą atmosferą oraz indywidualnym oraz elastycznym doborem metod do dziecka i jego aktualnych potrzeb.

Prywatnie jestem ojcem ceniącym sobie aktywny tryb życia oraz podróże.

mgr Anna Dubaniewicz

Jestem pedagogiem od lat pracującym z dziećmi. Ukończyłam studia licencjackie z zakresu resocjalizacji, magisterskie w specjalności promocji zdrowia i socjoterapii, a także studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Uzyskałam Certyfikat Terapeuty i Diagnosty Integracji Sensorycznej w warszawskim Centrum Integracji Sensorycznej. Mam również skończone: kurs animatora zabaw dziecięcych, kurs „Skoncentruj się,trening uważności i mózgu dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” czy wychowawcy placówek wypoczynku dzieci i młodzieży. Uczestniczyłam też w webinarach m.in z Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Metoda Marii Montessorii w pracy z grupą, Obserwacje diagnostyczne dzieci. Staram się cały czas poszerzać swoją wiedzę, by lepiej wspierać dzieci.

Doświadczenie pracy z dziećmi zdobyłam w żłobkach,przedszkolach czy w Domu Dziecka, ale również na wolontariacie w Rumunii,pracując z dziećmi z rodzin Romskich.

Od zawsze lubiłam kontakt z dziećmi. Interesuje mnie ich rozwój,ciekawość i odbiór świata. W Terapis pracuję jako terapeutka integracji sensorycznej, gdzie do każdego dziecka podchodzę indywidualnie i z pełną akceptacją.

W wolnym czasie uwielbiam spacery po górach,jazdę rowerem, czytanie książek i podróżowanie.

mgr Eliza Idczak

Jestem pedagogiem, prowadzącym w Terapis zajęcia z zakresu integracji sensorycznej. Dodatkowo, po ukończeniu studiów pedagogicznych o specjalności „edukacja elementarna i terapia pedagogiczna” na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, rozpoczęłam pracę w szkole podstawowej jako nauczyciel wczesnoszkolny.

Swoje doświadczenie uzupełniłam kursem Terapii Ręki I i II stopnia oraz szkoleniem „Wspomaganie rozwoju dziecka ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”. Na bieżąco biorę też udział w innych szkoleniach i webinariach pedagogiczno-terapeutycznych.

Pracując z dziećmi kieruję się akceptacją, wsparciem i zrozumieniem. Nieustannie zapoznaję się z nowościami rynku pedagogicznego i psychologicznego, by sprawnie reagować oraz dostosowywać swoje metody pracy, tworząc dziecku przestrzeń, gdzie jego praca przyniesie pożądany efekt.

Prywatnie miłośniczka grubych książek i rowerowych wycieczek.

mgr Marta Korek

  • Ukończyłam studia I stopnia , na kierunku pedagogika specjalna, wspierająca uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  na UAM w  Poznaniu
  • Ukończyłam studia  II stopnia, na kierunku pedagogika, wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe na UAM w Poznaniu
  • Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej z kwalifikacjami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej
  • Terapeuta TUS (Trening Umiejętności Społecznych)
  • Terapeuta ręki
  • Nauczyciel wspomagający w Poznańskiej szkole

W szkole opiekuje się dziećmi ze spektrum autyzmu, wspomagam jak i wspieram  ich proces edukacyjny. Czuwam nad tym by formy jak i metody  pracy były dostosowane do ich potrzeb.

W gabinecie prowadziłam terapie pedagogiczną, byłam dłuższy czas drugim terapeutą na TUS (Trening Umiejętności społecznych) obecnie prowadzę zajęcia  z Integracji Sensorycznej (SI).

W wolnym czasie lubię przeczytać babską książkę, czy w gronie rodzinnym spędzić czas przy grach planszowych, kartach lub też obejrzeć dobry film lub serial.

mgr Hanna Malinowska

Przez kilkanaście lat pracy z dziećmi, pracowałam w żłobku, przedszkolu, szkole oraz w Domu Dziecka. Jednak to przedszkole jest najbliższe mojemu sercu. Praca z dziećmi, ich sukcesy na które wspólnie pracujemy, daje mi ogromną radość i satysfakcję.

Ciągle stawiam przed sobą nowe wyzwania, uzupełniam swoją wiedzę studiując oraz biorąc udział w szkoleniach i kursach.

Ukończyłam:

– Studia licencjackie z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczo-hospicyjnej.

– Studia magisterskie z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.

– Studia podyplomowe z dydaktyki języka angielskiego.

– Studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego z przygotowaniem pedagogicznym.

– Studia podyplomowe z integracji sensorycznej (diagnozowanie, planowanie i prowadzenie terapii integracji sensorycznej).

Na co dzień pracuję w przedszkolu jako nauczyciel i wychowawca. W TERAPIS prowadzę zajęcia z zakresu integracji sensorycznej. Jestem nauczycielem kontraktowym w trakcie mianowania. W wolnym czasie uwielbiam czytać, grać w planszówki oraz podróżować z mężem.

mgr Marta Siekańska-Kozłowska

– Fizjoterapeuta – Członek Polskiego Stowarzyszenia Fizjoterapeutów

– Oligofrenopedagog

– Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej z kwalifikacjami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej

Szkolenia:

–  3 -modułowy kurs bazowy Terapia Behawioralna w Teorii i Praktyce

–  Dokumentowanie i programowanie Stosowanej Analizy Zachowania

–  Picture Exchange Communication System (PECS) – level 1

– National Vocational Qualifications level 3 – Zdrowie i opieka socjalna dzieci

Posiadam długoletnie doświadczenie pracy w brytyjskich szkołach dla dzieci i młodzieży z autyzmem. Aktualnie pracuję jako nauczyciel w szkole specjalnej z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym,  gdzie największy nacisk kładę na naukę funkcjonalnej komunikacji i samodzielności. W Terapis prowadzę zajęcia z zakresu integracji sensorycznej.

Prywatnie mama dwójki chłopców lubiąca górskie wędrówki, jazdę rowerem, spacery, rolki, narty biegowe.

mgr Marta Sobol

Jestem fizjoterapeutą oraz terapeutą integracji sensorycznej. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na wydziale Nauk o Zdrowiu na kierunku fizjoterapia. Na co dzień pracuję w szkole specjalnej dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, gdzie prowadzę zajęcia usprawniania ruchowego oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

W pracy ważne jest dla mnie zbudowanie relacji z dzieckiem opartą na bezpieczeństwie i zaufaniu. Staram się zawsze podchodzić indywidualnie do problemów dziecka. Cały czas próbuje poszerzać swoją wiedzę z zakresu pracy z dzieckiem poprzez uczestnictwo w  kursach, warsztatach i webinarach.

mgr Patrycja Panek

Jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku pedagogika specjalna: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Na co dzień pracuję w szkole specjalnej dla dzieci z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Oprócz tego, ukończyłam kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Scherborne oraz Polskiego Systemu Komunikacji Alternatywnej Makaton, służący do kontaktu z osobami mającymi trudność z porozumiewaniem się i uczeniem.

W pracy z dzieckiem najważniejsze jest dla mnie zindywidualizowane podejście. Dostosowuje metody pracy do poziomu funkcjonowania i potrzeb dziecka. Ważna jest dla mnie relacja jaką nawiązuje z dzieckiem. Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i przestrzeni do wyrażania swoich emocji jest według mnie podstawą terapii.

Ciągle się rozwijam, realizując nowe kursy i webinaria. Prywatnie uwielbiam podróżować i przebywać na łonie natury.

mgr Alicja Pietrzycka

Jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam studia z pedagogiki specjalnej oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracuję w szkole jako nauczyciel wspomagający. Ukończyłam kurs z terapii ręki oraz trening umiejętności społecznych. Posiadam również szkolenie z zakresu pierwszej pomocy. W pracy najważniejsze jest dla mnie dobro dziecka i indywidualne podejście do jego potrzeb i podążanie za nimi w stawianiu celów rozwojowych i terapeutycznych. Podczas zajęć z dziećmi stosuję różnorodne metody pracy, dostosowując je do aktualnych potrzeb rozwojowych i terapeutycznych dziecka. Moim zainteresowaniem jest poszerzanie wiedzy i rozwój własnych umiejętności dotyczącej pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prywatnie uwielbiam piesze wędrówki oraz spotkania rodzinne i z przyjaciółmi.

W TERAPIS prowadzę:

  • Trening umiejętności społecznych,
  • Zajęcia z zakresu komunikacji interpersonalnej,
  • Zajęcia z zakresu terapii funkcji słuchowych oraz koncentracji uwagi,
  • Terapię ręki oraz funkcji wzrokowych,
  • Gry i projekty rozwijające kompetencje społeczne,
  • Terapię pedagogiczną.

mgr Natalia Przybylska

Od kilkunastu lat jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego. Praca w przedszkolu daje mi dużo radości, pozwala ciągle rozwijać kreatywność i przede wszystkim ciągle się uczyć. Dzieci są najlepszymi nauczycielami dzięki nim można spojrzeć na świat z zupełnie innej perspektywy, którą często gdzieś gubimy jako dorośli.

Z wykształcenia jestem pedagogiem.

Ukończyłam:

– pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną

– pedagogikę z przyrodoznawstwem,

– pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą.

– studia podyplomowe na kierunku Arteterapia

– studia podyplomowe na kierunku Integracja sensoryczna

Prywatnie jestem mamą dwóch córek z którymi lubię spędzać czas podczas wycieczek rowerowych, spacerach po lesie i różnorodnych zabawach plastycznych.

mgr Magdalena Thiel

Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku Fizjoterapia, studiów podyplomowych z Przygotowania Pedagogicznego oraz Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego. Certyfikat Terapeuty i Diagnosty Integracji Sensorycznej uzyskałam w warszawskim PSTIS. Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii dzieci z wyzwaniami rozwojowymi z zakresu fizjoterapii oraz integracji sensorycznej. Dodatkowo ukończyłam wiele specjalistycznych szkoleń z zakresu rehabilitacji dzieci i integracji sensorycznej m.in kurs Terapii Neurotaktylnej poziom I i II; kurs Integracji Odruchów Dynamicznych i Posturalnych poziom I i II; kurs Integracji Odruchów Ustno-Twarzowych poziom I; kurs Integracji Bilateralnej, po którym otrzymała status terapeuty Integracji Bilateralnej; kurs Kinesiotapingu w pediatrii; kurs Terapii Ręki stopień I i II.

Uczestniczyłam w wielu konferencjach i szkoleniach: Ogólnopolski kongres wokół integracji sensorycznej: „Wpływ zaburzeń SI na całościowy rozwój dziecka  – dobór odpowiednich narzędzi terapeutycznych”, „Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka”, „zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD”,

W centrum TERAPIS Wspomaganie Rozwoju Dziecka przez wiele lat prowadziłam terapię zaburzeń integracji sensorycznej, a obecnie przeprowadzam diagnozy u dzieci z zakresu zaburzeń przetwarzania sensorycznego.

Prywatnie jestem mamą dwóch córek.

mgr Agata Witek

Dyplomowany terapeuta integracji sensorycznej, socjoterapeuta, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Prywatnie mama dwójki rozrabiaków, które nieustannie stawiają przede mną nowe wyzwania.

Wiedzę i umiejętności zdobywałam między innymi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej W Bydgoszczy, Wyższej Szkole Zawodowej we Wrocławiu oraz na licznych szkoleniach i kursach doskonalących.

Doświadczenie pedagogiczne oraz terapeutyczne zdobywałam pracując na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej, prowadząc socjoterapię w świetlicach opiekuńczo – wychowawczych oraz indywidualną terapię integracji sensorycznej.

Systematycznie poszerzam swoją wiedzę z zakresu wspomagania rozwoju dzieci na każdym etapie ich burzliwego rozwoju.

mgr Martyna Zyska

Ukończyłam studia I stopnia na kierunku pedagogika, specjalność edukacja elementarna i język angielski oraz studia II stopnia na kierunku terapia pedagogiczna z arteterapią na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej.

W TERAPIS prowadzę zajęcia z zakresu integracji sensorycznej. Pracuję także w szkole jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Stale poszerzam swoją wiedzę oraz umiejętności na różnych kursach oraz szkoleniach. Podczas zajęć wybieram metody pracy, które odpowiadają na aktualne potrzeby rozwojowe i terapeutyczne dziecka. Staram się, aby zajęcia były dla dziecka nie tylko pracą, ale również przyjemną zabawą.

Prywatnie jestem miłośniczką książek, dalekich podróży oraz gier planszowych.

®2015 Terapis.pl - wszystkie prawa zastrzeżone.